About shipping methods
配送方法について
We will deliver by EMS
EMSでお届けします
Arrival date and time cannot be selected
到着日時はご選択出来ません
About payment methods
お支払方法について
Payment methods are Amazon Pay, PayPal payment, and bank transfer.
お支払い方法は、Amazon Pay・PayPal決済・銀行振込となります。
About customs duty
関税について
If customs duties, etc. are incurred, the customer will be responsible for paying them.
関税等が発生した場合は、お客様ご負担となります。
If payment of customs duties, etc. is refused, the shipment may be deemed undeliverable and may be discarded in the delivery country. In that case, the customer will be responsible for the full amount and no refunds will be given.
関税等のお支払いを拒否されますと、配達不能貨物と判断され、配送国で破棄される場合がございます。その場合は全額お客様ご負担となり、返金は致しかねます。
For details on customs duties and taxes, please contact the customs office of the destination country/region.
関税や税金の詳細は、お届け先国・地域の税関等にお問い合わせください。
About returns, exchanges, and cancellations
返品・交換・キャンセルについて
We do not accept returns, exchanges, or cancellations after an order has been placed.
ご注文後の返品・交換・キャンセルは承っておりません。
We are not responsible for any items that cannot be delivered due to stains, damage, loss, or import restrictions imposed by customs.
汚損、破損、紛失や税関による輸入制限によりお届けできない場合も、当店では一切の責任を負いかねます。
Regarding long-term absence/refusal of receipt
長期不在・受取拒否について
If the item is returned to you due to long-term absence or refusal of delivery, etc., we will refund the amount after deducting the costs associated with the refund (shipping, handling fees, customs duties, etc.).
長期不在や受取拒否等の事由により、商品が返送されてきた場合、返金に係る費用(送料・手数料・関税等)を差し引いた金額を返金させていただきます。
About delivery information
お届け先情報について
If the item is returned due to some kind of error in the delivery address information, the customer will be responsible for the re-delivery charges.
お届け先情報に何らかの不備があり、商品が返送されてきた場合、再配達料はお客様のご負担となります。
online shop
オンラインショップ
Please click here to place your order.
ご注文はこちらからお願いします。